Saturday 28 May 2016

BB1M 2016 : RM 100

Teks : Munirah Yusoff
Foto : Munirah Yusoff & BBW 2016


Selamat sudah habiskan BB1M kat sini. Lepas selesai urusan di Graduan Aspire KLCC, terus singgah The Mines 2 untuk acara Big Bad Wolf "pusing-banyak-kali-cari-buku".


Disebabkan ada tawaran FAMILY PACKAGE ni, saya cakap dengan kawan, kalau dia nak kotak kecil tu, boleh bayar sekali. Saya dah tentulah ambil yang kotak besar sebab nak guna BB1M :D
.
Kawan pun ok saja. Dah selesai beli kotak, masing-masing berpecah cari buku. Yang pasti memang jenuh saya nak penuhkan kotak, banyak kali pusing-pusing mencari buku yang berbaloi.
.


Tak semua buku yang saya cari, saya dapat. Jadi masa tengah terdesak tu, kawan cakap ambil buku bisnes yang dia beli. Nak cari buku kanak-kanak, tapi banyak yang tak berbaloi. 
.
Dapat ambil 2 buku sticker dengan 1 buku mewarna. Itu pun tak mampu nak lama kat tempat buku kanak-kanak. Ramai sangat orang.
.
Buku bisnes yang sempat di ambil.

Buku berkaitan kecantikan.
Al-maklumlah sekarang part-time dekat ABS Beauty. 

Novel Bahasa Inggeris + Biografi.
Tak berapa nak rajin sangat nak baca, tapi tengok mana yang
rasa menarik, baru ambil.

Buku cerita Enid Blyton yang dicari, dapat juga.
Jenuh nak godek-godek.
Yang lain tu, suka hati je ambil, buat syarat nak penuhkan ruang
dalam kotak.

Kalau diikutkan, saya bukan jenis yang suka baca buku Inggeris, jadi agak sukar nak tentukan buku mana yang nak dibeli.
.
Untuk buku bisnes, mungkin tak ada masalah sangat, sebab tahu jenis yang nak dibaca. 
.
Ini kali kedua saya pergi BBW, tahun depan tak tahu lagi rajin ke tak nak pergi. :D
.

No comments:

Post a Comment