Thursday 12 May 2016

BB1M 2016

Teks & Foto : Munirah Yusoff


Alhamdulillah, buat kali terakhir bergelar pelajar, dapat BB1M (RM 250) tahun ni. Maklumlah dah selesai Master 😄. 
.
Itu pun nyaris-nyaris terlepas. Masa sesi pertama akhir bulan 4 haritu tak perasan dah boleh ambil sebab tak dapat notis melalui email pelajar. 
.
Bila telefon UNITAR, pemberian sesi kedua mula hari ni.
.
Oleh sebab saya dah habis belajar, kebetulan buku-buku teks IT banyak guna dari DEGREE dan ebook, saya gunakan baucer untuk beli buku lain yang berguna.
.
Rancangnya :
1. RM 150 - Beli buku secara online melalui BOOKCAFE. Memang dah siap awal-awal senarai buku yang nak beli. Lebih tambah duit. :D

2. RM 100 - Untuk BIG BAD WOLF akhir bulan ni. Macam biasa beli kotak yang besar RM99.90.
.
Waktu ada baucerlah saya guna untuk beli buku yang harganya mahal. Buku-buku novel atau majalah memang tak ada dalam senarai. Buat rugi je. Heheee.
.
Nanti saya akan kongsikan buku-buku yang saya beli. Guna masa ada promosi diskaun yang menjimatkan. :).
.

No comments:

Post a Comment